Wednesday 5 October 2011

Interview tips..

dear blog,
harini saya g interview kt petronas usj20.. saya akan mula keje esok.. time kna intrview tuh boss tuh yg bk ckp.. saya bnyk diam sal first time kna intrview kan.. aunty saya cm heran npe nk keje station org lain.. padahal mama n abah ada station sndr.. saya ckp saja nk spy station org.. tgk cara drg manage.. huu jahat ke? tape.. nk experince kan.. seems like boss kt situ baik.. friendly.. ore kelate.. hehe.. ni saya nk share skit tips temuduga.. hope leyh bantu korang..=)

  1. Ketahui Latar Belakang Syarikat/Organisasi
  2. Datang awal 
  3. Pemilihan Pakaian dan Warna. 
  4. Penampilan Diri. 
  5. Jangan Gelojoh dan jadi Tetamu. 
  6. Bercakap Benar dan Yakin. 
  7. Beri Pandangan dan Cadangan  
  8. Tanya Soalan yang Berkaitan  
  9. Soalan Gaji dan Permintaan 
  10. Doa, Tawakkal dan Terus Berusaha
All the best buddies;-*


No comments:

Post a Comment