Thursday 6 October 2011

06 October 2011

Happy Birthday yg ke 12 to my beloved lil sister, Imanina Nafisah Bt Mohd Hilmey.. May Allah bless u oweys n dapat gud result dalam UPSR nnt ye;).. so, smlm 6oct2011 bday bdk kecik ni.. my parents keje, plus saya keje abng dia tuition bagai.. cuma tinggal dia n mak ( kitaorg pggl nenek kitaorg mak) je duk kat rumah.. bila sume dh balik rumh.. dia cm merajuk.. dia tdo lah.. dia ingt kitaorg lpe.. padahal kitaorg dh beli cake... banana choc from secret recpe.. sedap gila.. n my parents, adik laki saya n saya sndr dah beli hadiah.. cm mama n abah bg dia Iphone4(-.-).. saya n abang dia bg kad n cookies set famous amos.. so after dah nyanyi sume dia snyum je smpi pg dia sbb dpt hadiah best!.. the best part is my bro jeles.. n dia pun nak.. merajuk sampi now.. haha.. ngada gila.. saya ni pkai hp cikai je kot.. da syukur!.. btw smlm g keje tuh kan.. i apply jd cashier.. ada lak dia suruh blaja masuk stor dlu.. saya dh lah kecik.. nk angkat brng2.. no way! so saya stop lah.. plus mama abah n mak cm xske sgt saya keje berat2 cm tuh.. saya smlm tdo dada sakit sbb angkt berat.. bukan nk ckp saya ni anak manja.. keje sume saya bleh buat cuma nye saya apply lain dpt lain.. apa lah kan.. mama kata g keje kt station dia je lah sng. hahaha.. tp xde gaji.. haih.. tape tolong mama dapat pahala kan.. so, saya dh penat bebel2.. bukan ada org baca pon.. haha.. jumpa lagi ea blog.. mwahh! bye..

No comments:

Post a Comment