Tuesday 27 September 2011

Tension..

dear blog...
saya amat tension since a few weeks ago.. my exam, famili n personal life.. like yesterday, exam paper strategik susah sgt2.. even my lect bg tips but the ques is so ridicls.. my fren n i ase cm sia2 je kitaorg stdy.. hmm sib bek ni last sem saya kt kolej tuh.. btw saya ni student PTPL Ampang je;).. kolej swasta je yg mampu saya masuk hehe.. no lah.. saya dulu pnah belajar kt a few kolej gak.. but sume xmenjadi.. but experince yg paling best kt kolej IKIP pahang.. korng tahu x? sal pe eh best.. sbb jauh dr famili.. 1st time saya jauh ngan famili lama cm tuh.. hehe.. tats y saya nye prestasi pelajaran merosot gila2.. but byk benda best jadi kt sana.. rindu sgt2 sal kuantan tuh.. btw today mama saya baru kuar dari hospital.. for tis year dah dua kali dia masuk hospital.. sian mama.. abah pun sian.. satu umah lah sian.. sbb sume demam including me.. huu.. tuh saya ckp saya tension.. dah lah exam.. final lak tuh.. demam lagi.. time jawab exam duk bawah aircond.. MMG TERBAIK..  haha.. sabar je.. even xde org baca pun xpe lah.. orang xtahu lagi sal blog saya ni.. insyaAllah t ada org tahu.. if not pun saya xkisah.. sbb nye saya tulis ni buat an saya ase ringan skit dr terbeban lam pale ni.. huu.. k lah nnt saya sambung cecter2 ea blog;-*

No comments:

Post a Comment