Sunday 25 September 2011

Aslmkm...

holla.. my name is amalyna alyssya afaf bt mohd hilmey.. 
its a very long name right? i dunno y my parents give me that name.. 
but i really proud of my name.. btw saya masih baru dalam dunia blog2 ni.. 
i hope u guys may help me to get into this('',).. banyak benda yang saya nak share with u guys about my life.. 
hmm, sekarang ni sepatutnya saya kena stdy for my final.. 
but suddenly berminat nk buat blog pulak.. sebabnya saya cm banyak masalah dan pengalaman yang saya nk share n mintak opinion u guys.. saya rasa semua orang ada cara tersendiri nak share kan probs kan.. so cara saya cmni.. insyaAllah korang leyh tolong saya=).. i think tats all fer now.. jap g insyaAllah saya akan post lain.. maybe masalah saya ke kan? now saya nk stdy(-.-) grrr.. tata;-*

2 comments:

  1. salam perkenalan..umur taun erk?saya bru jea 14 so ap patut sy pnggl 'akak'?

    ReplyDelete
  2. salam.. yeap if xnk pggl kakak pun tape..=).. nice to meet u dear;)

    ReplyDelete