Thursday 5 January 2012

new year begin~

okey.. sumpah lama gila saya xpost pape an.. bz sgt plus malas skit.. sbb adik2 cuti so ske nyakat dia yg cumel tuh... k.. pe yg jd sepanjang saya xpost pape... ermmm let see..


30 November 2011
birthday mama.. kitaorg xde celbrate pape pun sbb bz n xde duit huu sedeyh je... so kitorg je beli manila card n decorate.. pastu sign ramai2.. including abah('',).. 


sepanjang oktober,november,december,januari dan februari
so sepanjang bulan ni adalah semester terakhir saya. kami kena buat seminar. bla bla bla.. mcm2 jadi.. benda yg menyakitkan hati.. pe yg bleyh saya ckp is. trust no one.. even ur BESTFREN..


13 December 2011
birthday saya! ahaha.. so mama abah buat suprise party kat station. kawan dtg n my lovely cuzen naim pun dtg. really apprcte that. dah 21 tahun woo.. scary okey.. n mama ckp leyh kawin.. come on im not ready yet.. nk stdy lg tahu... huuu...



30 n 31 december-1januari 2012
kami whole famili including my grandmother g PD duk kt grandlexis hotel.. wee~ it was so fun sbb nenek saya ikut.. saya n adik2 swim smpi kecut sbb swimmng pool lam bilik an.. then g makan seafood kt tepi laut.. then g jalan2 tgk bunga api... best! even nak g n balik tu penat skit sebab kna brhimpit.. mama wont lent drive(-.-). so saya yg duk kat bawah sbb saya kecik ahaha,.. tp seronok tau..


so, i think tats all kot yg saya ingt.. ada pic tapi malas~ nk upload okey.. as usual.. amalyna amat dikenali sbb malas~... haha.. k lah t free post lg.. daa~

ASSALAMUALAIKUM

No comments:

Post a Comment