Sunday 30 October 2011

reti syukur?

dear blog, 
saya heran lah ngan manusia ni kdg2.. dia ckp dia trima saya balik sbb nk tgk saya brubah? diri dia tuh ada brubah ke? x kan? sekurang2 nye bila saya msg ke apa, saya dh xkurang ajar cm dlu.. hormat dia.. snyum je even dia buat bnda saya xsuka.. bnda saya xsuka?? mmg bnda ni saya dh discuss ngan dia.. tp saya dh pnah ckp kt dia.. tgk je lah saya akan jd lain.. saya leyh trima yg dia nk buat bnda saya xsuka an? so dia pun ne trima bnda n perubahan saya ni.. saya ckp skali lg, skrg2nye saya dh xjahat mulut.. so skrng, dia nk heran yg saya layan dia lain.. yes mmg laian sbb dia pun laian an? sedar ke x? x kan? cm dia ckp manusia ni xkn sdar lau salah sndr.. haaa.. ntah lah.. cm trfikir dia ni pe hal.. saya dh busan lah asyik nk gado je.. xde life ke weyh? mmg dia bf saya.. n ni perubahan yg saya buat pas apa yg kita face.. trima je lah lau dia syg saya! stop nk cari gado ke pe... stop! pnat otak okey... bye!


No comments:

Post a Comment