Wednesday 12 October 2011

First Aid Training

wahai blog,
smlm saya xpost sbb penat.. penat sbb keje.. keje? biar btol kan.. tp mmg saya keje.. kt station mama.. plus smlm saya kna ganti tmpt dia g training kt Kelab Darul Ehsan.. First Aid training..saya g ngan staff merangkap bestfren saya Eqa.. benda tuh mula pkul 9.. sampai2 je makan.. hehe.. then program mula.. pkul 10 makan lg.. ceh~ ngantok sbnrnye bnda tuh.. tp ada kepentingan jugak bila pkir balik.. pkul 12 makan lg.. hehe.. part makan je saya suka.. mmg tghary tuh saya eqa n aunty yanna( kawan baik mama, dealer station wangsa melati ) makan gila2.. nasik la pasta lah kek aiskrim dan sebagainya.. hehe.. saya ni lau makan bpe minit pas tuh mesti membuang trus.. haha.. tuh yg kecik tp buncit(-.-).. so around 4 benda tuh dh bis.. n ada bg makan jugak minum ptg.. tp saya xmkn lah.. kenyang gila kot.. huhu.. best lah program tuh.. plus dpt sijik dr pihak st john.. huhu.. pnat gilanye pasal.. balik umah mandi.. duk jap.. then trus tdo.. bgn harini pun lmbt.. keje pun x g ahaha.. okey lah gak kuar an.. hidup saya ni busan sbb xde spe2 pun skng.. huhu.. ada blog ni je lah.. k lah saya pun xtahu nk tulis pe dh.. byebye.. mwah!

click!

No comments:

Post a Comment