Sunday 9 October 2011

cerita harini;)

dear blog!
okey.. time saya ngah menaip ni jam menunjukkan pkul 0.16 pagi waktu malaysia.. haha.. okey crack jap.. actually saya nk cte.. td around 11 kot.. saya n adik2 saya plus abah, kuar tgk bulan.. menarik sgt rupa bulan malam ni.. saya xtahu cmne dia leyh jadi... but adik laki saya, haleeque tuh dia dh trang an kt saya berdasarkan pengetahuan saintifik dia but saya ni yg ngok kurang faham(-.-).. pape lah an.. saya ase benda ciptaan Allah tuh sgt cantik malam ni.. tu lah org kata xde spe leyh lawan kuasa Allah kan;).. so, siapa yg terlepas pndang tuh amatlah rugi! hehe.. so adik saya smpt snap pic.. even xjelas but leyh la kot nmpk.. tu je kot nk cte sal harini.. sal saya pun xtahu nk cte pe g.. heh.. tgk lah pic ni (lau ada org yg nk tgk) haha.. byebye.. mwahhh2 


cool kan.. kuasa ALLAH

No comments:

Post a Comment